Reklamacje i zwroty

Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Kupujący ma prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, kompletne, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

W przypadku odesłania towaru uszkodzonego zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

Zwrot towaru odbywa się na koszt Kupującego. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwrot wartości zakupionego towaru zostanie dokonany na konto bankowe Klienta po otrzymaniu przez nas zwrotu towaru od Kupującego.

 

Bezpieczna dostawa

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, koniecznie wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) w obecności kuriera.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.

Reklamacje uszkodzonego towaru bez spisania protokołu szkody nie będą przyjmowane.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl